Monday, 6 June 2011

Majlis Pertunangan Rabiah dan Wan


Semalam lepas hantar anak2 saudara dan ayah diorang kat stesen bas, AcHiKz terus ke rumah si Rabiah sebab hari ni dia bertunang dengan jejaka pilihan hatinya, Wan..

Maaf la yea, AcHiKz tak tahu la nama penuh tunang si Rabiah ni, sebab Rabiah kenalkan pun dengan nama pendek aje.. Masa mula2 kenal memang tak percaya bila Rabiah beritahu AcHiKz umur si Wan ni sebab nampak muda berbanding umur.. Wan ni 6 tahun tua dari kami..

InsyaALLAH, bulan November nanti berlangsung la majlis diorang ni.. Si Rabiah dah pesan pada kawan2 agar cepat2 tanda kalendar dan ambil cuti.. Dia nak ramai2 datang raikan majlis istimewanya nanti..


Kawan2 sekolah yang hadir memeriahkan majlis.. Majoriti diorang ni semuanya dah jadi mak budak.. AcHiKz aje dalam kategori bujang.. he3







Geram betul sebab AcHiKz lupa nak caj bateri kamera.. Ini aje gambar terakhir yang sempat AcHiKz tangkap.. (><#)

8 comments:

KAMIHIDUP said...

cantik hantarannya. :)

Wahida Nasution Thakhrim said...

AcHiKz pun rasa macam tu juga.. ringkas dan cantik..

taliff said...

cantik hantaran tu~~hehehe...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

melepas gua..cun cun cun

Wahida Nasution Thakhrim said...

taliff : tak pe, buat contoh kemudian..

brutalsolo : lu jangan bro.. kan dah ada cupcap dengan mei9.. bertenang la bro.. ha3

JARI YANG TERBARAI said...

cantik pengantinnya

Wahida Nasution Thakhrim said...

yea, memang cantik pun.. sejak kenal dia zaman sekolah rendah sampai la hari ni, minah ni memang cantik!!

♥ p a A n i ♥ said...

tahniah2!!!