Friday 20 August 2010

AcHiKz SaKiT MaTa


Assalamualaikum semua.. Mood AcHiKz tak berapa baik hari ni sebab AcHiKz sakit mata.. Bukan sakit mata akibat jangkitan pada mata ni tapi sakit mata tengok perempuan bertudung tapi bersanggul besar lagi tinggi.. Lagi tinggi dari mak Arab pakai..

Rasanya tak perlu la AcHiKz nak tunjuk macamana rupanya sebab dah ramai sangat perempuan yang gayakan tudung macam ni.. Dah ramai personaliti televisyen tak kira la pelakon ke, pengacara rancangan ke atau pun penyanyi bertudung macam tu.. Kat luar ni lagi la.. Yang muda remaja sampai la perempuan yang tak dapat nak pasti berapa umur dia.. Kat mata si pemakai mungkin dia nampak lawa tapi kat mata AcHiKz ni nampak tak berapa elok la.. Nampak lonjong aje kepala tu.. Lonjong panjang.. Itu satu hal, lepas tu tudung yang dipakai pula singkat aje kat bahagian depan, yang labuhnya kat bahagian belakang.. Macam tak ada makna aje bila bertudung..

AcHiKz ni hanya umat ALLAH s.w.t yang sangat2 kerdil, mungkin ada yang berpendapat AcHiKz ni tak ada hak untuk menegur.. AcHiKz hanya memberi peringatan pada yang lupa dan semoga peringatan ni akan diterima dengan baik seadanya..

No comments: