Saturday 31 December 2011

Selamat Tahun Baru 2012


Ada lagi beberapa jam aje sebelum tahun 2011 tinggalkan kita semua.. Kejap aje kan masa berlalu?? Macam semalam aje baru sambut tahun 2011.. Tik tok, tik tok masa berjalan tanpa kita sedar, tiba2 dah pun sampai hari terakhir tahun 2011..

AcHiKz pun macam orang lain juga.. Ada perkara manis dan tak lupa juga perkara yang pahit lagi menyedihkan dah berlaku sepanjang tahun ni.. Pahit ke manis ke semua tu dah terpahat dalam memori, ia akan jadi perkara yang kita tak boleh lupakan sampai bila2..

Azam baru?? Mestilah ada.. Selain tu ada juga azam yang kena perbaharui.. Korang ingat lesen memandu aje ke yang kena perbaharui?? Azam pun perlu juga tau.. Mungkin ada azam yang dah tercapai tapi masih ingin buat yang terbaik, kira nak perbaharui azam la tu namanya..

Macam biasa (seperti tahu2n sebelum ni juga), senarai azam AcHiKz tak pernah makin pendek tapi semakin panjang.. Bila kita makin dewasa, banyak perkara yang tak pernah kita fikir selama ni akan mula kita fikir.. Selain tu, ada juga perkara yang kita nak sangat buat terpaksa ditundakan dulu sebab perlu utamakan perkara yang lebih penting, terutamanya melibatkan keluarga..

Apa pun perancangan dan azam korang pada tahun 2012 ni, AcHiKz nak ucapkan Selamat Menyambut Tahun 2012.. Semoga tahun 2012 akan membuatkan kita lebih gigih berusaha untuk mencapai segala yang diimpikan..

No comments: